مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-09سياسي

داوران دومین جشنواره رسانه امام رضا (ع) معرفی شدند+اسامی


اعضای هیأت داوران دومین جشنواره رسانه امام رضا (ع) در بخش های مختلف معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس اعضای هیأت داوران دومین جشنواره رسانه امام رضا (ع) معرفی شدند.

اکبر نصراللهی دبیر علمی جشنواره گفت: در بخش خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله، یادداشت و تیتر ، فرشاد مهدی پور،  سپهر خلجی، پیام تیرانداز، عبدالله گنجی و آقایان مجید قلی زاده و کوروش شجاعی آثار ارسالی به دبیرخانه را داوری خواهند کرد.

نصراللهی افزود: همچنین در بخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی و طرح برنامه رادیویی و تلویزیونی ، علی بخشی زاده، مجید زین العابدین، امین توکلی زاده، عبدالکریم خیامی، حسین کرمی، مسعود معینی پور و محمدعلی انوشه داوری آثار را بر عهده خواهند داشت.

به گفته او، در بخش گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی نیز هیات داوران شامل حسن قربانی، شهرام وثوقی، علی فاخری،   هادی البرزی و مهدی شهاب تالی است و داوری بخش مستند و نماهنگ نیز بر عهده حمیدرضا مقدم فر ، جواد رمضان نژاد و آقایان سلیم غفاری و مهدی فرجی برزگر گذاشته شده است.

دبیر علمی دومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) ادامه داد: آقایان تقی عالمی، سجاد غافله باشی و علیرضا پورشکوری نیز آثار پویانمایی و موشن گرافی را داوری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران دومین جشنواره رسانه امام رضا (ع) معرفی شدند+اسامی

داوران دومین جشنواره رسانه امام رضا (ع) معرفی شدند+اسامی