مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-09اقتصادي

بازدید معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از همراه اول


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: اقدامات هوشمندانه در همکاری های متقابل، می تواند بسیار کمک کننده در پیشگیری از وقوع جرم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اشاره کرد.

وی همچنین به سرمایه گذاری عظیم این اپراتور در بخش های زیرساختی و تحقیق و توسعه، با توجه به توانمندی های داخلی با ذکر اعداد و ارقام پرداخت و گفت: در یک نمونه، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برای تولید آنتن قراردادهایی به ارزش بیش از 1200 میلیارد تومان با شرکت های داخلی منعقد کرده است.

مدیرعامل همراه خاطر نشان کرد: اما نقش اپراتورهای ارتباطی در تکمیل زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات بیش از اینهاست و اعداد و ارقامی که در توسعه شبکه شان هزینه می شود، هزاران میلیارد تومانی است.

اخوان بهابادی گفت: تمامی این سرمایه گذاری ها با توجه به شرایط تحریمی و اقتصادی کشور صورت گرفته و همچنان نیز در حال سرمایه گذاری هستیم؛ در حالیکه تعرفه های ارتباطی چندین سال است که تغییری نکرده و همسو با چشم اندازهای توسعه ای تعدیل نشده است.

وی ابراز کرد: مدل توسعه بسترهای ارتباطی در اپراتورها بر مبنای رشد 50 درصدی سالانه مصرف پهنای باند بود که از زمان شیوع کرونا این نرخ به 80 درصد رسید و مجبور به توسعه سریع تر و خارج از برنامه برای پاسخگویی به نیاز پهنای باندی مشترکان ارتباطی شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از همراه اول

بازدید معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از همراه اول