مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-09سياسي

تغییر هیأت امنای موزه ملی کار با موافقت رییس جمهور


رییس جمهور در پاسخ به نامه محمد شریعتمداری، وزیر کار دولت پیشین، با تغییر سه نفر از اعضای هیأت امنای موزه ملی کار موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه ملی کار، علی حسینی ـ مدیر موزه ملی کار ـ اعلام کرد: رییس جمهور با درخواست آقایان محمد شریعتمداری، علی اصغر مونسان و سیدعباس صالحی، وزرای سابق در دولت دوازدهم، با جایگزینی سه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامیِ دولت سیزدهم، در هیأت امنای موزه ملی کار موافقت کرد.

او افزود: امیدواریم جلسه هیأت امنای موزه ملی کار، با حضور اعضای جدید در نخستین فرصت ممکن تشکیل شود تا با اطلاع آن ها از اقداماتی که تاکنون صورت گرفته و همچنین بررسی مسائل و مشکلات موزه و احتمالا انجام تغییراتی در مورد چگونگی اداره آن، تصمیمات لازم گرفته شود.

حسینی درباره برخی اقدامات انجام گرفته نیز توضیح داد: موزه ملی کار برای اولین بار در کشور به منظور حفظ دستاوردها و میراث کشور در زمینه های کار و تولید، گسترش فرهنگ کار، معرفی مشاغل مختلف به مردم، به خصوص نسل جوان، نمایش روند توسعه ابزارها و تجهیزات کار و همچنین جمع آوری و حفظ اسناد و مدارک مربوط به کار و تولید، به ثبت رسیده و مجوز لازم را هم از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر هیأت امنای موزه ملی کار با موافقت رییس جمهور

تغییر هیأت امنای موزه ملی کار با موافقت رییس جمهور