مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-09فرهنگي

جلوگیری از قاچاق چوب و زغال نیازمند فرهنگسازی است


مدیر کل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاچاق چوب و زغال چوب به جنگلهای استان خسارت بسیار وارد می کند و باید در این راستا فرهنگسازی بیشتری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر رئوف ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم درختکاری در یاسوج افزود: رسانه ملی تلاش کرده است با تهیه گزارش های تحقیقی در خبر، مستندهای فاخر در سیما و کلیپ های کوتاه در فضای مجازی گامی مؤثر برای فرهنگ سازی و مبارزه با سودجویان طبیعت بر دارد.

وی بیان داشت: ساخت مستند احتضار به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت طاهری، نمونه اقدامات رسانه ملی در برخورد با قاچاقچیان چوب است که خوشبختانه این مستند فاخر در چهلمین جشنواره بین المللی فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین شد.

رئوف اظهار داشت: رسانه ملی به تنهایی نمی تواند در این زمینه قدم بردارد و همگان باید نسبت به طبیعت و محیط زیست احساس مسئولیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه آسیب رساندن به محیط زیست از نظر قانونی و شرعی در قرآن رفتاری نادرست و از آن به عنوان رذائل اخلاقی نام برده شده است، گفت: رسانه ملی با تهیه مستند و گزارش های تحقیقی گامی مهم در مبارزه با قاچاقیان چوب و حفظ جنگل های کشور برداشته است.

رئوف تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد از نظر حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در کشور استانی ویژه است و احترام به طبیعت و پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قاچاق چوب و زغال نیازمند فرهنگسازی است

جلوگیری از قاچاق چوب و زغال نیازمند فرهنگسازی است