مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-09بين الملل

اتهام زنی وزارت دادگستری آمریکا علیه شهروند روسی-آمریکایی


رسانه های روسیه گزارش دادند، بر اساس اعلام وزارت دادگستری آمریکا، النا برانسون، رییس شورای جامعه روسهای ایالات متحده آمریکا که شهروند دوتابعیتی آمریکایی-روسی است از سوی واشنگتن متهم به فعالیت به عنوان مامور خارجی روسیه بدون انجام امور ثبتی مناسب شده است.

- رسانه های روسیه گزارش دادند، بر اساس اعلام وزارت دادگستری آمریکا، النا برانسون، رییس شورای جامعه روسهای ایالات متحده آمریکا که شهروند دوتابعیتی آمریکایی-روسی است از سوی واشنگتن متهم به فعالیت به عنوان مامور خارجی روسیه بدون انجام امور ثبتی مناسب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، بر اساس بیانیه این وزارتخانه دولت آمریکا، النا برانسون ، 61 ساله با شروع فعالیتش دست کم از سال 2011 به نمایندگی از دولت روسیه و مقامات روسی با هدف پیشبرد منافع روسیه در آمریکا کار کرده است.

وزارت دادگستری آمریکا تصریح داشته است: برانسون به رغم الزامی بودن ارسال اطلاعیه برای دادستان کل آمریکا از جمله به جهت ثبت نام تحت قانون موسوم به قانون ثبت ماموران خارجی، فعالیتش را به اطلاع نرساند.

بر طبق اعلام دادستانی، برانسون به سازماندهی نشستهای مقامات روسیه با سیاستمداران و تجارت مردان آمریکایی با هدف لابی کردن برای منافع روسیه در آمریکا پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی وزارت دادگستری آمریکا علیه شهروند روسی-آمریکایی

اتهام زنی وزارت دادگستری آمریکا علیه شهروند روسی-آمریکایی