مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 16:222022-03-09سياسي

تکیه گاه جریان های انقلابی به ولایت فقیه باشد


معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: امروز ولایت فقیه خیمه داری است که همه جریان های انقلابی باید تکیه گاه اصلی آن ها به ولایت فقیه باشد، امروز دشمنان می دانند که این تکیه گاه اصیل چه میزان در برخورد با دشمنان داخلی و خارجی پرتو داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام ستاری عصر امروز در آیین رونمایی از تصاویر سرداران شهید استان لرستان در آزادراه خرم زال، ضمن پسندیده خواندن این اقدام، اظهار کرد: اگرچه از شهدا و افتخارات آن ها جا مانده ایم، اما تلاش می کنیم که راه این عزیزان را ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: زینت بخش مجالس اگر تصاویر و کلام های شهدا باشد، می توان آن محفل را روحانی، چراغ هدایت دنیوی و تضمین کننده آخرت دانست.

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه شهدا منورهای درخشان در کهکشان ایران اسلامی هستند، افزود: اگر برخی ها نور شهدا را نمی بینند، مقصر شهدا نبوده، بلکه تقصیر از چشم های نابینایی است که آثار این نور هدایتگر به کمال و سعادت را نمی بینند.

ستاری بیان داشت: اگر بعضی ها به دنبال کتمان چراغ پرفروغ راه شهدا هستند، باید به خود برگردند که چرا نمی توانند آثار راه شهدا را برای نسل های آینده ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه گاه جریان های انقلابی به ولایت فقیه باشد

تکیه گاه جریان های انقلابی به ولایت فقیه باشد