مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-09حوادث

کشف بیش از 1.5 تن مواد مخدر در فسا


فرمانده انتظامی فسا از کشف یک تن و 599 کیلوگرم موادمخدر طی سال 1400 در این شهرستان خبر داد.

- ، سرهنگ محمدهاشم قسام با اشاره به اثرات سوء موادمخدر به عنوان پدیده شوم و خانمان سوز و همچنین زمینه ساز بروز جرائم مختلف در جامعه، اظهار داشت: مقابله جدی با سوداگران مرگ اعم از قاچاقچی و خرده فروش به صورت جدی در دستور کار پلیس شهرستان فسا قرار دارد.

وی افزود: در سال جاری همزمان با انجام اقدامات تخصصی پلیس به منظور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی نیز به صورت هفتگی در نقاط مختلف شهرستان اعم از شهر، بخش ها و روستاها با هدف ناامن سازی محیط برای خرده فروشان ، اجرا گردید.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا و از ابتدای سال جاری تا کنون، یک تُن و 599 کیلو و 554 گرم انواع موادمخدر کشف شده است که این میزان کشفیات، نسبت به سال قبل 46 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ قسام گفت: در این مدت، 36 قاچاقچی و 345 خرده فروش دستگیر و روانه دادسرا شدند و 129 معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز بازپروری داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از همکاری و مشارکت شایسته مردم در راستای برخورد با سوداگران مرگ قدردانی کرد و افزود: اعتیاد و مواد مخدر هزینه های زیادی را به خانواده و جامعه تحمیل می کند که ضروریست آحاد مختلف جامعه در این زمینه هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 1.5 تن مواد مخدر در فسا

کشف بیش از 1.5 تن مواد مخدر در فسا