مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-09سياسي

مدیر و خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران در بین برترین مدیران و خبرنگاران سال 1400


در دوازدهمین همایش سالانه مدیران استانی خبرگزاری فارس، مهرانگیز عباسی مدیر خبرگزاری فارس مازندران به عنوان مدیر برتر و جاوید عباسی به عنوان خبرنگار برتر در این همایش معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دوازدهمین همایش سالانه مدیران استانی خبرگزاری فارس با حضور مدیران ارشد خبرگزاری و مدیران استان ها از 16 تا 18 اسفندماه در تهران برگزار شد.

آیین اختتامیه این همایش صبح امروز با حضور سردار آزادی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، اعضای هیات مدیره خبرگزاری، معاونین و مدیران ارشد، سردبیر استان ها و مدیران استانی برگزار شد.

در این همایش مهرانگیز عباسی مدیر خبرگزاری فارس مازندران به عنوان مدیر برتر معرفی شد و با اهدای لوح و تندیس از سوی مدیرعامل خبرگزاری فارس از وی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است معارفه خبرنگاران برتر استانی نیز بخش دیگری از این آیین بود که جاوید عباسی از استان مازندران یکی از خبرنگاران برتر این حوزه بود.

در پیام تقدیر از مدیر برتر خبرگزاری فارس آمده است؛ تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایران اگر روزی با سپر کردن تن و اهدای جان در جنگ سخت رقم می خورد، امروز و در روزگار جنگ نرم با چرخاندن قلم و روایت حقایق در عرصه جهاد تبیین رقم می خورد، چنانکه ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر و خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران در بین برترین مدیران و خبرنگاران سال 1400

مدیر و خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران در بین برترین مدیران و خبرنگاران سال 1400