مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-09اقتصادي

نشست اعضای رسمی مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی برگزار شد


نشست اعضای رسمی مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی با حضور فعالان نوشت افزار سراسر کشور در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) شد.

- نشست اعضای رسمی مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی با حضور فعالان نوشت افزار سراسر کشور در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه فعالین این حوزه برگزار شد، تمامی فعالان بر سنگین شدن مسئولیت خود تأکید کردند و هم عهد شدند تا ادامه مسیر را باقدرت و قوت بیشتر به سمت افزایش سهم نوشت افزار باکیفیت ایرانی از بازار داخل پیش بروند و گام های خود را تا تبدیل کشور به قطب تولید و صادرات نوشت افزار به منطقه بپیمایند.

از دیگر برنامه های این نشست انتخابات هیأت مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی بود که پس از تقدیر اعضای هیأت مدیره دوساله قبل، نفرات دوره پنجم آن با رأی اعضا انتخاب شدند که بر این اساس، سعید حسینی از مجموعه روشنا، محمدامین قربانعلی از مجموعه هیرون، محمد یقینی از مجموعه آوای مهر، سعید قاسمی از مجموعه کاما و حسین رستگاری از مجموعه بهشت به عنوان هیأت مدیره جدید این مجمع انتخاب شدند.

همچنین ابوالفضل شیرزاد از مجموعه کتیبه به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره و مسعود کامرانی از مجموعه تینا سروش، با اکثریت آرا به عنوان بازرس این مجمع انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اعضای رسمی مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی برگزار شد

نشست اعضای رسمی مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی برگزار شد