مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-09سياسي

تولید کتاب از مؤلفه های تحقق جهاد تبیین است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: کتاب یکی از ابزارهای مهم جهاد تبیین است و توجه به کتابخوانی و نشر کتاب موجب تقویت و تحقق جهاد تبیین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس به شکل ویدئو کنفرانسی با حضور سردار سرتیپ بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مسئولین کشوری در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: ولایتمداری، عقلانیت، ایثار و ازخودگذشتگی در دفاع مقدس مهمترین عامل پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود که این مؤلفه ها باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: یکی از ابزارهای مهم و کارآمد در فرهنگ سازی و گفتمان سازی کتاب است و کتاب یکی از ابزارهای مهم جهاد تبیین می باشد و توجه به کتابخوانی و نشر کتاب موجب تقویت و تحقق جهاد تبیین می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: در حوزه ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان توجه به تولید کتاب اهمیت فراوانی دارد و در حوزه کتاب باید همه جانبه کار شود و از تولید تا بازار کتاب باید برنامه ریزی دقیق انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کتاب از مؤلفه های تحقق جهاد تبیین است

تولید کتاب از مؤلفه های تحقق جهاد تبیین است