مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 18:222022-03-09سياسي

800 هزار مددجوی کمیته امداد بیمه اجتماعی می شوند


رییس کمیته امداد از پوشش بیمه اجتماعی 800 هزار مددجوی تحت پوشش این نهاد در اجرای طرح فراگیر بیمه اجتماعی محرومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی بختیاری در نشستی خبری که همزمان با مراسم رونمایی از طرح ملی بیمه اجتماعی فراگیر محرومان و اقشار کم برخوردار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برگزار شد، اظهار کرد: مجلس در اقدامی مناسب از یک میلیون و 250 هزار نفر از افراد محروم جامعه تحت پوشش طرح ملی بیمه اجتماعی فراگیر حمایت کرد.

800 هزار نفر از این افراد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هستند و این اقدام کار بزرگی است و در دولتی که دولت محرومان نام دارد همین انتظار می رود که در افزایش رفاه محرومان جامعه بیمه آنان را فراهم کند.

حجت الله عبدالملکی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - نیز اظهار کرد: چهار کلان پروژه کار، نظام تامین اجتماعی، رفع فقر و اموال مردم در وزارت رفاه و کار پیگیری می شود.

در همین رابطه زیست بوم ملی اشتغال و پوشش بیمه برای آحاد جامعه از جمله فعالیت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است و نمایندگان مجلس در بودجه 1401 برای یک میلیون و 400 هزار نفر امکان پوشش بیمه اجتماعی فراگیر محرومان فراهم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هزار مددجوی کمیته امداد بیمه اجتماعی می شوند

800 هزار مددجوی کمیته امداد بیمه اجتماعی می شوند