مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 18:322022-03-09سياسي

دومین کاروان راهیان نور دانشجویی به جنوب کشور اعزام شد


دومین کاروان راهیان نور دانشجویان با حضور سردار ذوالقدر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی ره اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، دومین کاروان اعزامی راهیان نور با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام، وحید حسن پور مسئول بسیج دانشجویی استان تهران، نریمانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)، حجت الاسلام عبدالله پور نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان تهران و مسئولان استانی در سالن همایش دانشگاه برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد و در ادامه حسن پور به تشریح زمانبندی کاروان های اعزامی و مجموع برنامه های فرهنگی و تربیتی که قرار است در طول این سفر برگزار شود پرداخت.

وی در ادامه به عزم بسیج دانشجویی در رابطه با اینکه قرار است در بین برنامه های برگزار شده مباحث مربوط به جهاد تبیین را و بازدید از دستاوردهای علمی و صنایع مهندسی در جنوب کشور را یادداشت کنند، اشاره کرد.

در ادامه این برنامه سردار ذوالقدر، با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس آنقدر مظلوم بودیم که حتی در تامین ابتدایی ترین تجهیزات خود دچار مشکل بودیم عنوان کرد امروز ایران اسلامی به برکت همان رشادت ها و همین حضور پرشور شما در راهیان جنوب و غرب کشور به جایگاهی دست یافته که ابر قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کاروان راهیان نور دانشجویی به جنوب کشور اعزام شد

دومین کاروان راهیان نور دانشجویی به جنوب کشور اعزام شد