مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-09اقتصادي

پرداخت بیش از 370 میلیارد وام اشتغال توسط کمیته امداد


مدیر کل کمیته امداد گیلان توجه به بحث اشتغال را از دیگر فعالیت های کمیته امداد خواند و گفت: بیش از 370 میلیارد تومان وام اشتغال پرداخت شده که تا پایان امسال نیز ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوزه حمایتی و بحث زکات اظهار کرد: بیش از 145 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان گیلان است.

  وی با اشاره به 126 هزار خانوار مستمری بگیر کمیته امداد گیلان افزود: بالغ بر 60 میلیارد تومان ماهیانه به حساب مستمری بگیران واریز می شود.

  مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه 50 هزار خانوار دیگر تحت پوشش بهزیستی استان هستند، بیان کرد: بیش از 200 هزار خانوار گیلانی تحت پوشش دو نهاد کمیته امداد و بهزیستی هستند.

  وی با اشاره به اینکه گیلان یکی از چهار استان فقیر کشور است، تصریح کرد: متاسفانه از 850 هزار خانوار گیلانی بیش از 200 خانوار آن زیر پوشش دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی هستند که وظیفه ما جمع کردن فقر و توانمندی مددجویان است.

اهرابی با اشاره به توانمندی 154 هزار خانوار زیرپوشش در سطح کشور افزود: از این تعداد 34 هزار خانوار گیلانی توانمند و از پوشش نهادهای حمایتی خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 370 میلیارد وام اشتغال توسط کمیته امداد

پرداخت بیش از 370 میلیارد وام اشتغال توسط کمیته امداد