مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-09سياسي

پیاده روی اربعین و راهیان نور جریان های تمدن ساز انقلاب اسلامی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: پیاده روی اربعین و راهیان نور از جریان های تمدن ساز انقلاب اسلامی هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

- ، احمد ریواده بعد از ظهر چهارشنبه در هفتمین جلسه ستاد استانی بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت سال 1400 که به میزبانی استانداری سمنان برگزار شد با بیان اینکه پیاده روی اربعین و راهیان نور از جریان های تمدن ساز انقلاب اسلامی هستند، تاکید کرد: این دو رویداد در واقع در مسیر تمدن سازی اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داشته و به صورت ویژه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مهم ترین راهبردهای تمدن سازی، سبک زندگی است که استفاده از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس و ترویج ارزشهای آن در تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی امری ضروری است، افزود: از بسترهای تبلیغی و اطلاع رسانی برای معرفی شهدای استان سمنان در سطح کشور استفاده کنید و این مهم را طی برنامه ریزی مطلوب به نسل های آینده منتقل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: راهیان نور بسته جامعی از پدیده های مختلف فرهنگی اجتماعی و غنی از ارزشهای والا و مقدس است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو ممکن برای آشنایی نسل جوان با ارزشهای دفاع مقدس استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین و راهیان نور جریان های تمدن ساز انقلاب اسلامی

پیاده روی اربعین و راهیان نور جریان های تمدن ساز انقلاب اسلامی