مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-09سياسي

تاکید قوه قضاییه بر به سرانجام رساندن حدنگاری اراضی


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بسیاری از کشورها اسناد حدنگاری را برای تمامی اراضی صادر کرده اند و ما تقریبا جزو کشورهایی هستیم که متاسفانه این موضوع بنا به دلایلی در آن ها محقق نشده است.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بسیاری از کشورها اسناد حدنگاری را برای تمامی اراضی صادر کرده اند و ما تقریبا جزو کشورهایی هستیم که متاسفانه این موضوع بنا به دلایلی در آن ها محقق نشده است.

حسن بابایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان که امروز (18 اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان در بحث تثبیت اراضی و صدور اسناد کاداستری اقدامات خوبی انجام داده و ان شاءالله امروز جلسه ای خواهیم داشت و اخرین وضعیت را بررسی خواهیم کرد و مشکلات مناطقی که برای آن ها اسناد کاداستری صادر نشده را بررسی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی افزود: در حوزه صدور اسناد کاداستری، منابع طبیعی کار را به سرانجام رسانده و اسناد 90 درصد از اراضی ملی صادر شده است.

مابقی نیز مربوط به کمیسیون های رفع تداخل است و وزارت جهاد کشاورزی باید اراضی را به ما شسته رفته تحویل دهد تا اسناد آن ها را صادر کنیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در لایحه اراضی کشاورزی بیشتر اختلاف بین زارعین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید قوه قضاییه بر به سرانجام رساندن حدنگاری اراضی

تاکید قوه قضاییه بر به سرانجام رساندن حدنگاری اراضی