مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-09اقتصادي

برندسازی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان ضروری است


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت برندسازی محصولات کشاورزی تولیدی استان گفت: پارک علم و فناوری در جهت گفتمان برندسازی، بازاریابی صادراتی و هدفمند محصولات کشاورزی تلاش کند.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در حاشیه بازدید از مجتمع گلخانه ای شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: کشاورز، دهقان و زارع ما کار بازاریابی بلد نیست این افراد در طول سال زحمت را می کشند و سود اصلی را دلالان می برند.

وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان باید به بحث بازاریابی محصولات کشاورزی کمک کند افزود: ایجاد واحدهای بسته بندی محصولات کشاورزی ضروری است و در دنیا محصولات به صورت فله عرضه نمی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: برند سازی محصولات کشاورزی کاری اقتصادی است و پارک علم و فناوری باید روش های نوین فروش را در میان کشاورزان استان ترویج دهد.

امان اله طوقی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در جریان این بازدید گفت: در مجموع بیش از 300 هکتار فضای گلخانه در این استان بیشترین کشت خیار و سپس گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، بادمجان و توت فرنگی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان ضروری است

برندسازی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان ضروری است