مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-09سياسي

400 کلاس درس جدید در هرمزگان احداث می شود


400 کلاس درس جدید با همکاری قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، نوسازی مدارس و خیران، بنیاد برکت، - ، مهدی دوستی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی حل مشکل مدارس تخریبی و غیراستاندارد و کمبود فضای آموزشی در استان هرمزگان افزود: با احداث این 400 کلاس درس علاوه بر افزایش سرانه آموزشی استان، مشکل مدارس تخریبی و کلاس های غیر استاندارد نیز رفع می شود.

وی یادآور شد: تمرکز اصلی ساخت مدارس جدید در چهار شهرستان رودان، میناب، بندرعباس و قشم است و بنا داریم سرانه فضای آموزشی این شهرستان ها به متوسط کشوری نزدیک شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت های آموزشی و نوسازی و مقاوم سازی فضای موجود یکی از اولویت های مهم در استان هرمزگان است که تلاش می شود با بهره گیری از ظرفیت های مختلف کمبود این حوزه کاهش یابد.

دوستی ادامه داد: در کشور و استان برای مقطع دبستان و متوسطه اول مشکل خاصی وجود ندارد اما مشکل اساسی در مقطع دوم متوسطه است که متاسفانه کمبود فضای آموزشی در برخی مناطق سبب شده به خصوص دختران ناچار به ترک تحصیل شوند از این رو تاکید زیادی برای ادامه تحصیل این دانش آموزان داریم.

وی ادامه داد: بر همین مبنا در نامه ای به وزارت آموزش و پرورش خواستار احداث یک مدرسه ملی مجازی شده ایم تا دانش آموزانی که ترک تحصیل کرده اند، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 کلاس درس جدید در هرمزگان احداث می شود

400 کلاس درس جدید در هرمزگان احداث می شود