مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-09ورزشي

مهم ترین دغدغه برای نیمه شعبان اسکان زائرین در قم است


سرپرست معاونت امور زائرین استانداری قم گفت: موضوع اسکان زائرین در جشن نیمه شعبان مهم ترین دغدغه ما است، همه دستگاه ها باید وارد میدان شوند تا این کمبود را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سومین جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم به مناسبت نیمه شعبان با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری، ابوالقاسم مقیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری و مدیران کل دستگاه های اداری استان قم ظهر امروز در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

ابوالقاسم مقیمی در این جلسه اظهار کرد: طبق آخرین پیگیری و گزارش ها تعداد 58 هزار و 570 تخت برای اسکان در نظر گرفته شده که این آمار نسبت به سال 1398 بسیار پایین است زیرا در این سال با توجه به تعداد میلیونی زائرین 100 هزار تخت برای مراسم نیمه شعبان در قم فراهم شده بود.

وی افزود: از آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان، خیرین مردمی و همه دستگاه هایی که توانایی فراهم کردن سوییت برای اسکان زائرین را دارند تقاضا داریم، وارد میدان شده و این آمار را افزایش دهند، زائرین ایرانی و خارجی زیادی وارد قم می شوند و ما باید به فکر همه مسائل مربوطه از جمله اسکان آن ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین دغدغه برای نیمه شعبان اسکان زائرین در قم است

مهم ترین دغدغه برای نیمه شعبان اسکان زائرین در قم است