مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:472022-03-09بين الملل

سفر؛ زنگ درس یا زنگ تفریح؟


دیدن زوجی با فرزند 8ساله، مشغول گرفتن عکس سلفی روبه روی ساختمان شهرداری رشت اتفاق تازه ای نیست.

آنجا هر روز صدها گردشگر با دیدن میدان سرذوق می آیند و با دیدن ساختمان های شهرداری، - هتل ایران و اداره پست که با الهام از معماری نئوکلاسیک اروپا ساخته شده است، گوشی را از جیب درمی آورند تا عکسی به یادگار بگیرند؛ اما نکته اینجا است که وقتی آن زوج با سؤال فرزند خود مواجه شدند، نمی دانستند چه پاسخی بدهند.

سؤال ساده کودک این بود: چرا اینجا عکس گرفتیم؟ آخه خیلی قدیمی و زشت است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: عید نوروز در پیش است و بسیاری از مردم این روزها مشغول گشت وگذار مجازی در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف برای پیدا کردن مقصد سفر هستند.

قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه می کنند و شاید هم شهر یا روستایی در ذهن دارند که سال ها است دل شان می خواهد به آنجا بروند تا آب وهوایی عوض کنند.

وقتی به سفر فکر می کنید چه ویژگی هایی برای انتخاب مقصد برای شما مهم است؟ دنبال منظره ای طبیعی و مناسب برای کباب هستید یا در شهر مقصد دنبال بازدید از اماکن تاریخی می گردید؟ وقتی برای سفر به شهرهای ایران یا حتی کشورهای خارجی می روید از آداب ورسوم محلی آنجا پرس وجو می کنید یا پیش از سفر با جست وجو در فضای مجازی در مورد تاریخ و فرهنگ آنجا مطالعه می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر؛ زنگ درس یا زنگ تفریح؟

سفر؛ زنگ درس یا زنگ تفریح؟