مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:472022-03-09بين الملل

سازمان ملل: آمریکا باید جنایات احتمالی ائتلاف خود در سوریه را بررسی کند


رییس کمیسیون مستقل تحقیق سازمان ملل متحد در مورد سوریه، گفت: «واشنگتن باید تحقیقات بی طرفانه ای را در مورد تمام حوادثی که ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا بین سال های 2018 تا 2019 در آنها نقش داشته است و منجر به تلفات غیرنظامی در سوریه شده است، - رییس کمیسیون مستقل تحقیق سازمان ملل متحد در مورد سوریه، گفت: واشنگتن باید تحقیقات بی طرفانه ای را در مورد تمام حوادثی که ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا بین سال های 2018 تا 2019 در آنها نقش داشته است و منجر به تلفات غیرنظامی در سوریه شده است، انجام دهد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پائولو پینیرو رییس کمیسیون مستقل تحقیق سازمان ملل متحد در مورد سوریه اعلام کرد که آمریکا باید جنایات احتمالی ائتلاف خود را بی طرفانه بررسی کند.

وی افزود: ما همچنین از گزارش های اخیر درباره شکست های سیستماتیک در تحقیقات در مورد جنایات جنگی احتمالی و سایر حوادثی که منجر به آسیب غیرنظامیان در سوریه در سال های 2018-2019 توسط ائتلاف به رهبری ایالات متحده شد، نگران هستیم .

پائولو پینیرو ادامه داد: ما توصیه خود را به ایالات متحده و همه طرف ها تکرار می کنیم که تحقیقات معتبر، مستقل و بی طرفانه در مورد تلفات غیرنظامی که نیروهایشان در آن مشارکت دارند، انجام دهند، تا اطمینان حاصل شود که عاملان تخلفات مسؤول هستند و اطمینان حاصل شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: آمریکا باید جنایات احتمالی ائتلاف خود در سوریه را بررسی کند

سازمان ملل: آمریکا باید جنایات احتمالی ائتلاف خود در سوریه را بررسی کند