مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-09اقتصادي

اجرای «طرح ابتکاری مسکن جوانان» در 200 روستای هدف استان گلستان


رییس بنیاد مسکن گنبدکاووس با بیان اینکه «طرح ابتکاری مسکن جوانان» توسط بنیاد مسکن استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این طرح در 200 روستای هدف استان اجرا می شود که سهمیه گنبدکاووس 30 روستا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مرتضی صابری امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: پایه و اساس تشکیل و  فعالیت های بنیاد مسکن حساب 11 امام خمینی (ره) کمک به ساخت مسکن برای افراد بی بضاعت است.

وی تصریح کرد: در سال 99 سهیمه ساخت مسکن در استان 3 هزار واحد مسکونی از طریق این حساب بود که سهم گنبدکاووس در ابتدا تعداد 350 واحد مسکونی بوده اما با تلاش مسوولان استانی و شهرستان این تعداد به 550 واحد مسکونی افزایش یافت.

رییس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تاکنون تمام 550 واحد مسکونی با بانک های عامل انعقاد قرارداد کرد و از این تعداد 504 واحد مسکونی به مرحله سفت کاری رسیده است.

وی ادامه داد: اعتبار این طرح در دو بخش تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض تامین می شود که تاکنون 22 میلیارد تومان در زمینه تسهیلات بانکی و بیش از 12 میلیارد تومان به صورت کمک بلاعوض به این طرح تخصیص یافته است.

* بیش از 800 متقاضی در خصوص مقاوم سازی واحدهای مسکونی به بانک ها معرفی شدند/ اجرای طرح ابتکاری مسکن جوانان توسط بنیاد مسکن استان گلستان صابری با اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «طرح ابتکاری مسکن جوانان» در 200 روستای هدف استان گلستان

اجرای «طرح ابتکاری مسکن جوانان» در 200 روستای هدف استان گلستان