مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 20:372022-03-09سياسي

مطالبه ساوجی ها از وزیر ارشاد چیست؟


در آستانه سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان ساوه، اهالی فرهنگ و هنر این شهر خواهان رسیدگی به وضعیت زیرساخت های فرهنگی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، پس از اعلام حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ساوه در روز پنجشنبه، فعالان عرصه فرهنگ و هنر خواستار نگاه ویژه وزیر به جایگاه ساوه شده و بر لزوم رفع مشکلات زیرساختی این حوزه تاکید کردند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که طبق برنامه ریزی اعلام شده فردا پنجشنبه 19 اسفند ماه سفری به شهرستان ساوه خواهد داشت، پس از گلباران مزار شهدا و کلنگ زنی ساخت یک مجتمع فرهنگی در شهرک علوی ، قراراست پای صحبت های اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بنشیند.

شهرستانی که در جوار پایتخت ایران و با رشد قابل توجه جمعیت همچنان در بحث اماکن فرهنگی و هنری در فقر به سر می برد و همین موضوع همواره مشکلاتی را برای اهالی این دیار به وجود آورده است.

فقدان سینما، نبود یک سالن نمایش مجهز، پایین بودن سرانه فضای کتابخوانی، عدم تخصیص اعتبارات مناسب، نبود حمایت های مادی و معنوی و  .

از مهم ترین کمبودهای فرهنگی و هنری ساوجی ها است که رفع این کمبودها مدتها به عنوان مطالبه اهالی فرهنگ و هنر شهرستان مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه ساوجی ها از وزیر ارشاد چیست؟

مطالبه ساوجی ها از وزیر ارشاد چیست؟