مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-09سياسي

درخواست رییس شورای شهرستان فردیس از دولت: آمار واقعی جمعیت فردیس را بپذیرید


متاسفانه آمار واقعی جمعیت فردیس برای توزیع اعتبارات و خدمات دیده نمی شود و مهمترین درخواست ما در سفر ریاست جمهوری به البرز پذیرش آمار واقعی جمعیت فردیس است که توسعه خدمات و امکانات را برای شهرستان به دنبال خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، ملیحه اکبری، رییس شورای شهرستان فردیس در آخرین نشست شورای اداری شهرستان در خصوص هماهنگی برای سفر ریاست جمهوری به البرز، طی سخنانی احساسی، به محرومیت های فردیس اشاره و فردیس را مجموعه ای از ندارد ها معرفی کرد.

  وی آمار جمعیتی را مبنای تخصیص اعتبارات و خدمات دانست و اظهار کرد: آخرین آمار رسمی جمعیت فردیس در مرکز آمار با مرکزیت شهر فردیس 120 هزار نفر اعلام شده است در حالیکه ما امروز در شهرستان فردیس جمعیتی بیش از 700 هزار نفر داریم.

این مدیر شهری یادآور شد: جمعیت تخصیص اعتبار و امکانات در همه حوزه ها را به دنبال خواهد داشت و اگر تمام دستاورد سفر ریاست جمهوری برای شهرستان ما پذیرش آمار واقعی جمعیت فردیس باشد، همین امر مبنایی برای بسیاری از خدمات است و خود به خود ارتقای سطح و جایگاه اداری و چارت سازمانی ادارات شهرستان را به دنبال دارد و بسیاری از مشکلات مردم را حل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس شورای شهرستان فردیس از دولت: آمار واقعی جمعیت فردیس را بپذیرید

درخواست رییس شورای شهرستان فردیس از دولت: آمار واقعی جمعیت فردیس را بپذیرید