مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 20:572022-03-09دانش

دانشگاه صنعتی بیرجند برای رفع نیازهای علمی و فناوری صنایع ورود کند


دانشگاه صنعتی بیرجند به عنوان یک دانشگاه تخصصی، باید پاسخگوی نیاز صنایع استان باشد و برای رفع نیازهای علمی و فناوری صنایع ورود کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: دانشگاه صنعتی بیرجند به عنوان یک دانشگاه تخصصی، باید پاسخگوی نیاز صنایع استان باشد و برای رفع نیازهای علمی و فناوری صنایع ورود کند.

جواد قناعت، عصر امروز چهارشنبه 18 اسفند در آیین تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند که با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه صنعتی بیرجند رویکرد جامعه محور داشته باشد و به سمت رشته های مورد تقاضای جامعه حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ظرفیت های معدنی و محصولات راهبردی کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: برای این منظور ایجاد یک دانشگاه تخصصی یعنی دانشگاه صنعتی بیرجند در کنار دانشگاه بیرجند به عنوان دانشگاه مادر ضروری بود و دانشگاه صنعتی باید با شناسایی نیازهای استان و به طور خاص نیاز صنایع، پاسخ های لازم را برای آن ها آماده کند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: دانشگاه صنعتی با کادر علمی قوی، متخصص و بنام، جایگاه خاصی در شرق کشور دارد و بی شک نهال تولید و صنعت استان و شرق کشور، در دانشگاه صنعتی بیرجند کاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی بیرجند برای رفع نیازهای علمی و فناوری صنایع ورود کند

دانشگاه صنعتی بیرجند برای رفع نیازهای علمی و فناوری صنایع ورود کند