مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 20:572022-03-09سياسي

عتباتی: در حفاظت از منابع طبیعی، تثیبت مالکیت ها بسیار کمک کننده و پیشگیرانه است


حفاظت از منابع طبیعی، تثیبت مالکیت ها بسیار کمک کننده و پیشگیرانه است، همچنین نظارت بر مجوزهایی که صادر می شود نیز اهمیت زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته منابع طبیعی اظهار داشت: ثروتهای ملی و منابع طبیعی، سرمایه های خدادی هستند که همگی امانتدار آن هستیم، باید پاسخگوی آیندگان باشیم و امانتی را که به ما سپرده شده است را به دست آنها برسانیم.

عتباتی افزود: سیاست ابلاغی دستگاه قضایی استان بر این است که در صیانت و مراقبت از انفال و منابع ملی به بهترین شکل ممکن مراقبت شود و بر حمایت های دستگاه قضایی هم حساب ویژه نمایند.

عتباتی تاکید کرد: حفظ اراضی کشاورزی از امور مهم استقلال کشور است و باید قدر منابع آبی استان را بدانیم و در استفاده از آن صرفه جویی کنیم و با تغییر نحوه آبیاری ها از سنتی به مکانیزه گامی بلند در این راستا برداریم.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: در حفاظت از منابع طبیعی، تثیبت مالکیت ها بسیار کمک کننده و پیشگیرانه است، همچنین نظارت بر مجوزهایی که صادر می شود نیز اهمیت زیادی دارد و طرح هایی که مجوز می گیرند باید مراقبت شود تا بر اساس قانون و مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عتباتی: در حفاظت از منابع طبیعی، تثیبت مالکیت ها بسیار کمک کننده و پیشگیرانه است

عتباتی: در حفاظت از منابع طبیعی، تثیبت مالکیت ها بسیار کمک کننده و پیشگیرانه است