مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 21:172022-03-09دانش

دبیرخانه دائمی گردشگری صنعتی در استان مرکزی راه اندازی می شود


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک گفت: دبیرخانه دائمی گردشگری صنعتی در استان مرکزی راه اندازی می شود.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک گفت: دبیرخانه دائمی گردشگری صنعتی در استان مرکزی راه اندازی می شود.

دکتر وجیه اله پارسا گفت: گردشگری یکی از مهمترین بخش های اقتصادی جامعه است و نقش بسزایی در درآمدزایی داشته و به عنوان منبع پایدار محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت گردشگری صنعتی و رویکرد دانشگاه جامع علمی کاربردی و فعالیت بر مبنای نیاز، اولین رویداد شتابی استارتاپی کسب و کارهای اینترنتی با رویکرد گردشگری صنعتی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، دانشگاه فنی حرفه ای استان، موسسه گردشگری برگزار شد.

پارسا در ادامه محورهای این رویداد را شامل تولید محتوا در حوزه گردشگری صنعتی، ایجاد و توسعه پلتفرم های گردشگری و ارتقای فرهنگ گردشگری با رویکرد صنعتی بیان کرد.

مدیر برگزاری رویداد شتاب در ادامه اظهار کرد: استارت برگزاری این رویداد از پاییز سال جاری و با برگزاری چندین پیش رویداد و کارگاه آموزشی با موضوعات آشنایی با روحیات ملل، بررسی راهکارهای توسعه گردشگری صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دائمی گردشگری صنعتی در استان مرکزی راه اندازی می شود

دبیرخانه دائمی گردشگری صنعتی در استان مرکزی راه اندازی می شود