مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 21:472022-03-09سياسي

بدنه دولت برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی وظیفه سنگینی برعهده دارد


معاون پارلمانی رییس جمهور برخی مشکلات کشور را محصول کم کاری و رخوت در گذشته دانست و تاکید کرد: این دلسردی مردم باید جبران و به شور نشاط اجتماعی تبدیل شود و در این خصوص تمام بدنه دولت وظیفه سنگینی به عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور طی سخنانی در کنگره سید جمال الدین اسد آبادی گفت: سید جمال به تعبیر آیت الله مطهری سلسله جنبان حرکت اسلامی و بیداری اسلامی در جهان اسلام بود و هر چقدر ما درباره این شخصیت بنویسیم، بگوییم و آثارهنری تولید کنیم باز هم کم است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: نه تنها ضرورت دارد مردم و جوانان ما بیشتر با شخصیت هایی همچون سیدجمال الدین اسدآبادی آشنا شوند، بلکه مردم دنیا را هم باید با این شخصیت برجسته آشنا کنیم.

حسینی تاکید کرد: سید جمال الدین اسد آبادی یک انسان شجاع و جسور بود، اینکه به کشورهای مختلف مسافرت می کرد و از پای نمی نشست نشان از استقامت وی برای هدفی که داشت دارد و در کشورهای مختلف همچون شمعی بود که شخصیت های مختلف گرد او جمع می شدند.

حسینی با اشاره به فعالیتها و اقدامات گسترده سید جمال الدین اسدآبادی برای ترویج اسلام گفت: سید جمال الدین اسدآبادی در کشورهای مختلف اقدامات بسیار تاثیرگذاری را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنه دولت برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی وظیفه سنگینی برعهده دارد

بدنه دولت برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی وظیفه سنگینی برعهده دارد