مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 21:572022-03-09سياسي

شهرداران اردبیل و سرعین به عنوان نمایندگان شهرداری استان در وزارت کشور شدند


با رأی گیری در مجمع شهرداران استان،شهرداران اردبیل و سرعین نماینده گان شهرداری های استان در وزارت کشور شدند - ایسنا/اردبیل با رأی گیری در مجمع شهرداران استان،شهرداران اردبیل و سرعین نماینده گان شهرداری های استان در وزارت کشور شدند در همایشی که با حضور شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان در محل استانداری اردبیل برگزار شد، با رأی گیری در مجمع شهرداران استان محمود صفری شهردار اردبیل و صاحبعلی رام شهردار سرعین به صورت مشترک به عنوان نمایندگان شهرداری های استان اردبیل در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور انتخاب شدند.

همچنین رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر و شهردار سرعین با سردار محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت ایسنا، در این دیدار اعضای شورا و شهردار سرعین با اشاره به جایگاه ویژه توریستی سرعین بعنوان نگین گردشگری شمال غرب کشور و همچنین وجود ساخت و ساز های بلند مرتبه در این شهر تامین اعتبارات مناسب برای بهسازی ناوگان خدمات ایمنی و آتشنشانی شهر و نیز اختصاص اعتبارات ویژه جهت ساماندهی مسیل پس آبهای گرم شهر را خواستار شدند.

سردار نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص کمک به مسائل شهر سرعین مساعد داد و افزود: تلاش خواهیم کرد در سال آتی با سفر به شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران اردبیل و سرعین به عنوان نمایندگان شهرداری استان در وزارت کشور شدند

شهرداران اردبیل و سرعین به عنوان نمایندگان شهرداری استان در وزارت کشور شدند