مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 21:572022-03-09سياسي

خواسته مردم قائنات ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان است


نماینده مردم شهرستان های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی از خواسته ها و مطالبات مردم این شهرستان است.

- ، سلمان اسحاقی عصر چهارشنبه در بازدید باقری معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشکده پرستاری و مامایی قاین اظهار کرد: قائنات دومین شهرستان استان از نظر جمعیتی است و خواسته مردم قائنات ایجاد دانشکده علوم پزشکی است که تحقق آن نیاز به نگاه مسئولان دارد.

وی با اشاره به همت خیران سلامت این شهرستان گفت: خیران حوزه درمان همیشه پیش قدم بوده اند و در زمینه زیر ساخت ها مورد نیاز در این خصوص هیچ گونه کوتاهی نخواهند کرد.

باقری معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این بازدید اظهار کرد: بر اساس گزارش های موجود مردم این خطه به دنبال آموزش هستند و خوشبختانه زیرساخت و نیروی انسانی مورد نیاز در این شهرستان وجود دارد و امیدواریم بر اساس ضوابط قانونی آنچه که شایسته این شهرستان است را بتوانیم انجام دهیم.

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین نیز در این بازدید خواستار راه اندازی و انتزاع دانشکده پیراپزشکی شد و گفت: تصویب نهایی رشته علوم آزمایشگاهی، تجهیز سالن همایش ها و تسریع در تکمیل دانشکده پرستاری قاین از جمله خواسته های مردم شهرستان قائنات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته مردم قائنات ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان است

خواسته مردم قائنات ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان است