مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 22:072022-03-09سياسي

افزایش قابل تامل تصادفات درون شهری خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: افزایش 26 درصدی تصادفات درون شهری استان در سال جاری قابل تامل است و دستگاه های متولی نسبت به ارتقای فرهنگ ترافیکی بیش از پیش تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند؛ علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به افزایش 26 درصدی تصادفات درون شهری، دستگاه های متولی باید نسبت به ارتقاء فرهنگ ترافیکی بیش از پیش تلاش نمایند.

به گفته وی تصادف در محورهای برون شهری را به علت شرایط عمومی جاده ها تا حدودی می توان پذیرفت اما پذیرش این همه تصادف جرحی در درون شهرهای استان باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

وی با تأکید بر این که برای تصادفات درون شهری خیلی نباید به دنبال مسایل ترافیکی باشیم، متذکر شد: اگر چه زیرساخت ‎ها ضعیف است اما مردم شهرها را به خوبی می شناسند و این تعداد از تصادفات اصلاً قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فرهیختگی و طبع آرام مردم، رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی را دور از انتظار خواند و گفت: شهرداری و پلیس راهور همه همت خود را به کار ببندند که سال آینده تصادفات درون شهری روند کاهشی داشته باشد و این وظیفه ای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قابل تامل تصادفات درون شهری خراسان جنوبی

افزایش قابل تامل تصادفات درون شهری خراسان جنوبی