مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 22:122022-03-09سياسي

تربیت فرماندهان جهاد تبیین بر عهده کانون های مساجد است


استاندار خراسان شمالی به نقش مهم مساجد در تربیت نیروهای انقلابی اشاره کرد و گفت: تربیت فرماندهان جوان «جهاد تبیین» رسالت فعالان کانون های مساجد است.

- ، محمد رضا حسین نژاد عصر چهار شنبه در دیدار اعضای کانون های مساجد خراسان شمالی اظهار کرد: مساجد و اهالی مسجد همواره نقش اصلی در فرهنگ مقاومت و آگاهی بخشی عمومی و توسعه اجتماعی داشتند.

استاندار خراسان شمالی جوان گرایی و بهره گیری از تجارب جوانان در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی را مسأله ای مهم دانست و گفت: کانون های مساجد استان می توانند با ایجاد گرایش جوانان به مسجد، زمینه تربیت و بهره مندی از استعدادهای جوان انقلابی را فراهم سازند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه حمایت از جوانان را مورد توجه قرار داد و گفت: از نسل جوان با ارائه روش های خلاقانه در هر زمینه ای به ویژه فرهنگی باید حمایت کرد چرا که آنها می توانند از روش های مؤثری برای کمک به این فرهنگ سازی و صدور فرهنگ استفاده کنند.

وی به موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: نقش اهالی مسجد در تحقق این مطالبه کاملاً روشن است و فعالان کانون های مساجد با نگاه فرهنگی دقیق و آگاهی می توانند مقابل شایعه سازی و تخریب چهره ایران اسلامی بایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت فرماندهان جهاد تبیین بر عهده کانون های مساجد است

تربیت فرماندهان جهاد تبیین بر عهده کانون های مساجد است