مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 22:222022-03-09اقتصادي

استقرار هیئت مدیره غیرموظف سلفچگان زمینه ساز حرکتی جهادی برای توسعه قم است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: استقرارهیئت مدیره غیرموظف در منطقه ویژه سلفچگان، زمینه ساز حرکتی جهادی برای توسعه اقتصادی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم در مراسم معارفه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با اشاره به زمینه های بی نظیر این منطقه در حوزه اقتصادی، گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان می تواند منجر به شکوفایی اقتصادی استان شود.

امیدیان ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در کاهش فرآیندهای اداری و کوتاه کردن فاصله پاسخگویی به درخواست های کارآفرینان و سرمایه گذاران را مورد توجه قرار داد و افزود: توسعه سرمایه گذاری، ایجاد رقابت در حوزه تجارت بین المللی، جذب سرمایه گذاری خارجی، صادرات  و واردات با کمترین تشریفات اداری، و ترانزیت کالا بدون فرآیند های زائد، از جمله ظرفیت های این منطقه اقتصادی قم است.

وی با اشاره به موقعیت ژئوپولیتیک این منطقه و دسترسی به فرودگاه امام خمینی(ره) و نزدیکی به خط سراسری راه آهن و دسترسی به 17 استان کشور، ادامه داد: با ظرفیت های گسترده ای که منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان دارد، می تواند نقش تسهیل کننده صادرات و واردات در استان را ایفا کند که چون از این ظرفیت ها به درستی استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار هیئت مدیره غیرموظف سلفچگان زمینه ساز حرکتی جهادی برای توسعه قم است

استقرار هیئت مدیره غیرموظف سلفچگان زمینه ساز حرکتی جهادی برای توسعه قم است