مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 22:422022-03-09سياسي

جزییات جشنواره «بیرق ظهور» در رفسنجان


معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان از برگزاری جشنواره بزرگ مردمی «بیرق ظهور» در رفسنجان به مناسبت نیمه شعبان ولادت حضرت ولی عصر(عج) خبر داد و جزییات آن را اعلام کرد.

- ایسنا/کرمان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان از برگزاری جشنواره بزرگ مردمی بیرق ظهور در رفسنجان به مناسبت نیمه شعبان ولادت حضرت ولی عصر(عج) خبر داد و جزییات آن را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین رمضانی ترویج فرهنگ مهدویت را امری بسیار مهم دانست و اظهار کرد: شهرداری رفسنجان با برگزاری جشنواره بزرگ مردمی بیرق ظهور ، سعی در باشکوه برگزار شدن جشن های نیمه شعبان و شناسایی ظرفیتهای فرهنگی فردی و گروهی محلات در راستای گسترش فعالیتهای شهرداری در نقاط مختلف را دارد.

وی افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) جشنواره بزرگ مردمی بیرق ظهور را در ایام خجسته نیمه شعبان برگزار می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان به چند ایده پیشنهادی برای این جشنواره اشاره و اظهار کرد: هدیه دادن به کودکان، برگزاری مراسم جشن در کوچه ها، مساجد و خیابانها، فضاسازی و آذین بندی محله، راه اندازی کاروان شادی در محله، برپایی ایستگاه صلواتی و موکب، فعالیت های اجتماعی از جمله تخفیف مراکز خرید و خدماتی، تهیه بسته های غذایی، خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جشنواره «بیرق ظهور» در رفسنجان

جزییات جشنواره «بیرق ظهور» در رفسنجان