مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 22:422022-03-09سياسي

برخورد جدی دستگاه قضا با ساخت وسازهای غیر مجاز در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسوولان قضایی از برخی ساخت و سازهای غیر مجاز و محل دفن زباله در بخش کیاشهر بازدید کرد و در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم این بخش که با محوریت حفظ انفال، محیط زیست و مدیریت پسماند تشکیل شد شرکت کرد.

  رییس کل دادگستری استان گیلان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کار برای مردم یک ارزش و فضیلت است اظهار کرد: خدمت به مردم و حل مشکلات آنان می تواند وسیله تقرب و نزدیکی به پروردگار متعال باشد.

  حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی یکی از بزرگ ترین مشکلات بخش کیاشهر همچنین کل استان را مسئله پسماند دانست و افزود: اخیرا تفکیک زباله از مبدا به صورت جدی و فراگیر در این شهر به همت شهردار و مردم منطقه اجرا می شود که مستلزم نظارت دقیق و گسترده و کمک گرفتن از ظرفیت بخش خصوصی است.

  وی شیرابه پسماند ها را معضلی برای زمین های کشاورزی و زراعی مردم برشمرد و ببان کرد: آلودگی محصولات کشاورزی بهداشت و سلامت مردم را به خطر انداخته است.

  رییس کل دادگستری گیلان با هشدار به تمامی افراد سودجویی که با ساخت و سازهای غیر مجاز قانون را زیر پا گذاشته و اراضی کشاورزی را نابود کرده و مبالغ هنگفتی را به دست می آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی دستگاه قضا با ساخت وسازهای غیر مجاز در گیلان

برخورد جدی دستگاه قضا با ساخت وسازهای غیر مجاز در گیلان