مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 00:272022-03-09ورزشي

باشگاه شهرداری ارومیه منحل نشده است بلکه در صدد ثبت قانونی آن هستیم


عضو شورای شهر اسلامی شهر ارومیه گفت: باشگاه منحل نشده است بلکه اعضای شورا با وضعیت فعلی باشگاه شهرداری ارومیه مخالف هستند و در این راستا برای طی مراحل قانونی و ثبت در وزارت کشور اقدام می شود و مطمئنا همه اعضای با حضور تیم والیبال در لیگ برتر کشور به صورت قانونی موافق هستند.

- احد یوسفی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر ایرادات قانونی به ساختار باشگاه داری شهرداری ارومیه وارد است و مقرر شده که اساس نامه باشگاه که قبلا مورد تایید اعضای شورای شهر نیز قرار گرفته است با اقدامات شهرداری ارومیه برای ثبت و تایید به وزارت کشور ارسال شده و پس از صدور مجوز قانونی، مسئولیت باشگاه داری به صورت کاملا رسمی به یکی از سازمان های مجموعه تحت پوشش مدیریت شهری در آید.

وی افزود: در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد، از شهردار ارومیه درخواست شد که مراحل باشگاه داری قانونی شهرداری ارومیه را به طور قانونی و رسمی پیگیری کرده و سریعا جهت ثبت اساس نامه آن در یک مرجع قانونی اقدام شود.

یوسفی گفت: در بحث سیستم قانونی باشگاه داری، یک باشگاه یا باید در وزارت کشور ثبت شود و در مرحله دوم اگر از دیدگاه خصوصی به این قضیه نگاه کنیم باید در اداره ثبت شرکتها ثبت شود که در مرحله دوم چون بحث های مالی باشگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه شهرداری ارومیه منحل نشده است بلکه در صدد ثبت قانونی آن هستیم

باشگاه شهرداری ارومیه منحل نشده است بلکه در صدد ثبت قانونی آن هستیم