مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 00:322022-03-09ورزشي

نمایندگان تام الاختیار وزرا 2 روز پاسخگوی مازندرانی ها + اسامی نمایندگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همزمان با هفدهمین سفر استانی رییس جمهور و هیأت دولت به مازندران، یکی از نکات قالب توجه برای بیان مشکلات مردمی، ارائه راهکار و تصمیمات لازم میز خدمت و ارتباطات مردمی در همه ادارات کل و نهادهای اجرایی استان ایجاد می شود.

میز خدمت و ارتباطات مردمی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری همزمان با سفر رییس جمهور و هیأت دولت در مرکز مازندران از ساعت 8 صبح تا 18 عصر روزهای نوزدهم و بیستم اسفند برپا می شود.

هم استانی های مازندرانی می توانند برای ملاقات حضوری با نماینده تام الاختیار وزرا و بیان مشکلات، پیگیری درخواست و راهکارهای مشکلات در بخش های مختلف به ادارات کل یا سازمان های مرتبط مراجعه کنند.

علی طالبی رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور در ساختمان مرکزی شهرداری ساری طی دو روز به پرسش های شهروندان پاسخ می دهد.

ذبیح اله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده تام الاختیار این وزارتخانه خواهد بود، همچنین سیدمحمد پولادگر از چهره های نام آشنای ورزش رزمی کشور و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل میز خدمت اداره کل ورزش و جوانان پاسخگوی مسایل و مشکلات ورزشکاران و اقشار مختلف مردم مازندران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان تام الاختیار وزرا 2 روز پاسخگوی مازندرانی ها + اسامی نمایندگان

نمایندگان تام الاختیار وزرا 2 روز پاسخگوی مازندرانی ها + اسامی نمایندگان