مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 01:172022-03-09اقتصادي

آمادگی کامل برای سفرهای نوروزی در جاده ها/ مطمئن سفر کنید


مدیر کل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: آمادگی کاملی برای تامین ایمنی سفرهای نوروزی مردم داریم و از همه رانندگان می خواهیم قبل از انجام سفر اطلاعات لازم را از سامانه 141 دریافت کرده و از تجهیز و ایمنی وسیله نقلیه خود .

- مدیر کل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: آمادگی کاملی برای تامین ایمنی سفرهای نوروزی مردم داریم و از همه رانندگان می خواهیم قبل از انجام سفر اطلاعات لازم را از سامانه 141 دریافت کرده و از تجهیز و ایمنی وسیله نقلیه خود اطمینان کامل داشته باشند.

فرهاد مهریاری در گفت وگو با ایسنا درباره طرح سفرهای نوروزی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته حجم سفرهای نوروزی امسال افزایش چشمگیری خواهد داشت و بر اساس شیوه نامه های اجرایی ابلاغ شده به استان های کشور، ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ماموریت دارند تا با انجام اقدامات پیشگیرانه و آماده سازی راه ها در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، آماده سازی راه و .

بستر سفرهای ایمنی برای مردم ایجاد کنند که با هماهنگی دستگاه های دیگر از جمله پلیس و ارگان های دیگر ایمنی سفرهای نوروزی تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل برای سفرهای نوروزی در جاده ها/ مطمئن سفر کنید

آمادگی کامل برای سفرهای نوروزی در جاده ها/ مطمئن سفر کنید