مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 06:272022-03-10ورزشي

برگزاری موفق 13 مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی لرستان در یکسال گذشته


در یکسال گذشته انتخابات 13 مجمع هیات ورزشی در استان با موفقیت و آرامش برگزار شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: در یکسال گذشته انتخابات 13 مجمع هیات ورزشی در استان با موفقیت و آرامش برگزار شده است.

حشمت الله امان الهی با اشاره به برگزاری موفق مجمع های انتخاباتی هیات های ورزشی استان در 1400، اظهار کرد: انتخابات کلیه هیات های ورزشی استان طبق روال عادی و بر اساس آیین نامه جدید نحوه فعالیت هیات های ورزشی ابلاغی آذرماه 1400 وزارت ورزش و جوانان، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته 13 مجمع هیات ورزشی در لرستان با موفقیت و آرامش برگزار شده است، افزود: آخرین مجمع نیز، مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان بود که در 14 اسفند 1400 برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تأکید بر لزوم توجه رسانه ها به آیین نامه جدید مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی، خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی یکی از هیات های ورزشی به دلیل ورود برخی نهادهای نظارتی به تعویق افتاد که با توجه به استعلامات لازم از وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون مربوطه به عنوان رییس مجمع انتخاباتی هیات مدنظر مجمع انتخاباتی این هیات نیز در اولین فرصت و با تعیین تاریخ توسط فدراسیون برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری موفق 13 مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی لرستان در یکسال گذشته

برگزاری موفق 13 مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی لرستان در یکسال گذشته