مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 08:122022-03-10اجتماعي

رها سازی 55 خودرو گرفتار در برف و کولاک در محور اشنویه_ارومیه


مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی 55 خودرو گرفتار در برف و کولاک در گردنه گرده کشانه توسط تیم امداد و نجات جاده ای پایگاه آغ بلاغ شهرستان اشنویه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی 55 خودرو گرفتار در برف و کولاک در گردنه گرده کشانه توسط تیم امداد و نجات جاده ای پایگاه آغ بلاغ شهرستان اشنویه خبر داد.

امیر جعفرزاده در طی بارش برف وکولاک در محور اشنویه_ارومیه گفت : در طی تماس های مردمی با مرکز کنترل وهماهنگی عملیات(112) جمعیت هلال احمر استان در 18 اسفند و گرفتار شدن 55 خودرو در محور مزبور(گردنه گرده کشانه)، تیم امداد و نجات جاده ای آغ بلاغ اشنویه و یک اکیپ امداد کوهستان شعبه اشنویه بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد ونجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی و امداد رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امداد رسانی گفت: تیم عملیاتی پایگاه امداد ونجات جاده ای اشنویه در محور مزبور در این عملیات که 4 ساعت به طول انجامید، 55خودرو را با بستن زنجیر چرخ رهاسازی و مجموعا به حدود 150 نفر امداد رسانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، جعفرزاده افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رها سازی 55 خودرو گرفتار در برف و کولاک در محور اشنویه_ارومیه

رها سازی 55 خودرو گرفتار در برف و کولاک در محور اشنویه_ارومیه