مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-10سياسي

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمن بر افکار عمومی است


مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: جهاد تبیین از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که توطئه های دشمن بر افکار عمومی را خنثی می کند.

- مهدی اصلانی زاویه صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری در شرایط فعلی است که می طلبد همه آحاد جامعه برای تحقق این امر مهم بسیج شوند.

وی افزود: جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمن بر افکار عمومی است و نباید اجازه داد دشمن با تحریف واقعیت ها، نقاط ضعف را برجسته کند و امروز ضرورت دارد جوان ایرانی به انقلاب اسلامی، توانمندی ها و دستاوردهای آن افتخار کند و آن را با افتخار تبیین کند.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: محوریت جهاد تبیین بر پایه بصیرت شکل می گیرد و در واقع جهاد تبیین، جهاد بصیرت افزایی است که در جهت موفقیت جهاد تبیین یک مثلث سه ضلعی وجود دارد که آن سه ضلعی رهبر امت، خواص جامعه و امت انقلابی است.

اصلانی افزود: امام جامعه در طول سالیان متمادی تسلط، اشراف، آگاهی، زمان شناسی و بصیرت خود را برای همگان آشکار کرده است و امروز کسی نیست که بتواند منکر این خصیصه در رهبر حکیم انقلاب باشد.

وی با اشاره به ضرورت نقش آفرینی خواص جامعه در جهاد تبیین افزود: خواص نقش به سزایی در جهاد تبیین دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمن بر افکار عمومی است

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمن بر افکار عمومی است