مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-10اقتصادي

ضرورت اجرای طرح های ترافیکی نوروزی مناسب در ملایر


طرح های ترافیکی نوروزی در چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال، 13 فروردین و روز طبیعت باید در این شهرستان به درستی اجرا شود.

- به گزارش، حسین فارسی در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملایر با بیان اینکه با توجه به انجام سفرهای نوروزی و افزایش تردد در شهر جهانی مبلمان منبت و شهرک صنعتی مبلمان، هر چه سریع تر دوربرگردان موقت تا زمان احداث پل، در این مسیر ایجاد شود، عنوان کرد: برنامه ریزی لازم برای کاهش تصادفات در ایام نوروز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح های ترافیکی نوروزی در چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال، 13 فروردین و روز طبیعت باید در این شهرستان به درستی اجرا شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه از تمام امکانات و ظرفیت ها برای اصلاح نقاط حادثه خیز و پرتصادف استفاده شود، گفت: تابلوها و بنرهای کاهش سرعت تا پیش از سفرهای نوروزی نصب و اطلاع رسانی وضعیت آب و هوا از طریق رسانه ها و صدا و سیما انجام شود.

فارسی ادامه داد: با هماهنگی دادستان برخورد جدی و بدون اغماض با رانندگان متخلف در سطح شهرستان صورت گیرد و اجازه تردد به آنها داده نشود.

وی با بیان اینکه دوربین های نظارتی و کنترل سرعت در سطح شهر به سرعت تعمیر و راه اندازی شود، گفت: توقف گاه ها، استراحت گاه ها و مجتمع های رفاهی بین راهی در سطح شهرستان برای سفرهای نوروزی و ارائه خدمات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای طرح های ترافیکی نوروزی مناسب در ملایر

ضرورت اجرای طرح های ترافیکی نوروزی مناسب در ملایر