مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-10اقتصادي

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی از 14 اسفند


طرح تشدید نظارت دامپزشکی بر مراکز تولید، نگهداری، بسته بندی و عرضه مواد خام دامی به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، - محمدباقر حاج کاظمی، مدیرکل دامپزشکی استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حفظ سلامت فرآورده های خام دامی یکی از مهم ترین اولویت های کاری دامپزشکی است و عرضه فرآورده های ناسالم خط قرمز دامپزشکی است و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان افزود: در راستای ارتقای کیفیت و ایمنی مواد خام دامی، جلوگیری از عرضه این مواد به صورت غیر بهداشتی به مصرف کننده و حفظ سلامت عمومی مردم اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی از 14 اسفند سال جاری در استان زنجان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه به منظور بازرسی واحدهای عرضه مواد خام دامی کشیک های سیار و ثابت در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: اکیپ های مشترک این اداره کل با همکاری نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی از محل های عرضه مواد خام دامی و گوشتی بازرسی می کنند.

حاج کاظمی ادامه داد: در مدت بیان شده به طور میانگین روزانه هشت اکیپ نظارتی ثابت و سیار متشکل از 24 نفر بازرس بهداشتی در سطح استان از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، رستوران ها، هتل ها، چلوکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی از 14 اسفند

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی از 14 اسفند