مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-10سياسي

خوانسار مقصد سومین سفر استانی استاندار اصفهان


استاندار استان اصفهان و هیات همراه در سومین سفر شهرستانی خود در بدو ورود به شهرستان خوانسار در گلستان شهدا حاضر و ضمن عطر افشانی و گلباران مزار شهدا به مقام این عزیزان و امام شهدا (ره) ادای احترام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار استان اصفهان و هیات همراه در سومین سفر شهرستانی خود در بدو ورود به شهرستان خوانسار در گلستان شهدا حاضر و ضمن عطر افشانی و گلباران مزار شهدا به مقام این عزیزان و امام شهدا (ره) ادای احترام کردند.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هدف از سفرهای شهرستانی را رسیدگی میدانی به امور جاری شهرستان ها با حضور مسؤولان استانی و گفتگو با مردمان شریف و سختکوش شهرستان ها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در دولت مردمی سیزدهم مدیران مکلف به حضور مضاعف جهادی در کف میدان هستند.

مرتضوی در ادامه با تبیین ضرورت ها، بایدها و نبایدها بر اهمیت انسجام اجتماعی، هم افزایی جمعی، مسؤولیت اجتماعی و تعهد جمعی در پیگیری و به سرمنزل مقصود رساندن امور محوله اشاره مشروح کرد و از حاضرین خواست تا با تمام قوا در عرصه جهاد تبیین حاضر شوند.

انتهای پیام/63086/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوانسار مقصد سومین سفر استانی استاندار اصفهان

خوانسار مقصد سومین سفر استانی استاندار اصفهان