مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-10اقتصادي

شرکت پخش مواد غذایی، تهدیدها و فرصت ها


همه ما بر این حقیقت واقف هستیم که نیاز اولیه بشر برای بقا، مواد غذایی است.

ما به هر آنچه اهمیت ندهیم، نمی توانیم مواد غذایی را از سبد کالای خود حذف کنیم.

- لذا واضح است اگر بگوییم کمترین نگرانی یک شرکت پخش مواد غذایی، وجود مشتری یا ایجاد بازار مشتریان است.

این همه ماجرا نیست.

صرفا نگاه از این زاویه است که بسیاری را به راه اندازی شرکت پخش مواد غذایی ترغیب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پخش ایما، در حالی که فعالان با تجربه در مدیریت شرکت پخش ، این را یک دام ذهنی می دانند که تازه کارها را اسیر می کند.

یک مثال قابل لمس، بزرگی صنعت پخش مواد غذایی است.

تنها به این فکر کنید که یک مدیر فروش شرکت پخش، روزانه با چه حجمی از اطلاعات، شامل دسته بندی ها و برندهای مواد غذایی و تنوع طرف های درگیر شامل تولیدکنندگان بزرگ و کوچک از سویی و فروشگاههای زنجیره ای تا یک خرده فروشی کوچک از سوی دیگر، روبروست.

به اینها اضافه کنید مدیریت بازاریابی و دست و پنجه نرم کردن با بازاریابان پخش مویرگی که در هر سطحی از شرکت داری که باشید خود یکی از چالشهای بزرگ است.

آقای مهندس قلی زاده، یکی از فعالان مطرح در زمینه مدیریت شرکت پخش می باشد که سابقه ای 13 ساله در بخش های مختلف صنعت پخش و توزیع مواد غذایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت پخش مواد غذایی، تهدیدها و فرصت ها

شرکت پخش مواد غذایی، تهدیدها و فرصت ها