مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-10اجتماعي

فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در خراسان جنوبی/هوا گرمتر می شود


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: فعالیت توده هوای ناپایدار جوی به صورت وزش باید شدید و خیلی شدید از ظهر امروز تا عصر روز شنبه در تمامی نقاط استان قابل پیش بینی است.

- جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر مناطق استان اظهارداشت: از ظهر امروز تا عصر روز شنبه شاهد فعالیت توده هوای ناپایدار جوی به صورت وزش باید شدید و خیلی شدید خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به فعالیت این توده هوا وزش باد شدید و خیلی شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا  و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این توده هوا تمام شهرستان های استان را متأثر می سازد، گفت: احتمال خسارت به سازه و پوشش گلخانه ها، جدا شدن سقف های موقت، احتمال شکسته شدن درختان آسیب پذیر و کهنسال و اختلال در رفت وآمد به دلیل کاهش دید افقی از اثرات این مخاطره است.

نخعی اضافه کرد: دمای هوای استان تا اوایل هفته آینده افزایشی بوده و تا 12 درجه هوا گرمتر می شود.

وی با بیان اینکه صبح امروز سربیشه با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس سردترین ایستگاه و روز گذشته بندان با بیشینه دمای 32 درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه استان بوده است، یادآور شد: نوسانات دمایی در مرکز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در خراسان جنوبی/هوا گرمتر می شود

فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در خراسان جنوبی/هوا گرمتر می شود