مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-10اجتماعي

طرح های شهری طبق تغییرات اقلیمی برنامه ریزی شود


در همدان تغییر اقلیم رخ داده و مدیریت شهری باید با توجه به این موضوع طرح های شهری را برنامه ریزی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  فرزاد تیموری پیش از ظهر امروز در کارگروه اضطرار آلودگی هوای همدان با بیان اینکه باید در زمینه ساخت و ساز به شرایط منطقه و اقلیم توجه شود اظهار کرد: با توجه به تغییر اقلیم باید به دنبال بهترین راهکار و طراحی در زمینه کاهش آلودگی ها باشیم.

وی بیان کرد: تغییرات اقلیم در دهه های اخیر بر تمام جوانب زندگی انسان تاثیر مستقیم داشته و پیشرفت تکنولوژی بدون توجه به تغییرات اقلیم و آب و هوا، این آسیب پذیری را در کشورهای مختلف به شکل های متفاوتی نشان داده است.

معاون عمرانی استاندار همدان نقش طبیعت و فضای سبز را در طراحی و معماری شهری انکار ناپذیر دانست و گفت: فضای سبز به عنوان یکی از متغیرهای مهم در برنامه ریزی و مدیریت شهری، می تواند اثرات قابل توجهی در کنترل و بهبود هوا داشته باشد.

وی تاکید کرد: شهرداری ها باید با ایجاد فضای سبز اصولی و کاشت گیاهان متناسب با شرایط آب و هوای استان، در کنار خلق منظره های زیبا و چشم نواز در سطح شهر موجبات کاهش آلودگی هوا را فراهم کنند.

تیموری اضافه کرد: شهرداری می تواند با استفاده از درختان و درختچه های مقاوم به آلاینده های محیطی که علاوه بر تصفیه و پایش هوا ، آب و خاک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های شهری طبق تغییرات اقلیمی برنامه ریزی شود

طرح های شهری طبق تغییرات اقلیمی برنامه ریزی شود