مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-10سياسي

معرفی شهدای استان سمنان در کشور/ لزوم ثبت برنامه ها در سامانه جامع دفاع مقدس


از بسترهای تبلیغی و اطلاع رسانی برای معرفی شهدای استان سمنان در کشور استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت سال 1400 با بیان اینکه یکی از گنج های تمام نشدنی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس است، اظهار کرد: برای حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی و مقابله با دسیسه ها و توطئه های نرم افزاری دشمنان مستلزم سرمایه گذاری و ترویج مؤلفه های فرهنگ سال دفاع مقدس و انقلاب هستیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت ها و برنامه هایی که در طول سال برای معرفی این گنجینه تمام نشدنی استفاده می شود بسیار مهم است و ما برای تحقق جامعه پردازی و تمدن سازی به بهره برداری از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس نیازمندیم.

معاون استاندار سمنان خاطرنشان کرد: استان سمنان در بحث بزرگداشت دفاع مقدس در سال 1400 از لحاظ ثبت برنامه ها در سامانه جامع دفاع مقدس، جزو سه استان برتر کشور قرار گرفت و باید تلاش شود از بسترهای تبلیغی و اطلاع رسانی برای معرفی شهدای استان سمنان در کشور استفاده کنیم.

ریواده گفت: فرهنگ عمل، مهم ترین شاخصه مدیر انقلابی است و همه مدیران در کارگروه های استانی و شهرستانی باید فرهنگ عمل را به عنوان مهم ترین فرهنگ سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شهدای استان سمنان در کشور/ لزوم ثبت برنامه ها در سامانه جامع دفاع مقدس

معرفی شهدای استان سمنان در کشور/ لزوم ثبت برنامه ها در سامانه جامع دفاع مقدس