مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-10اقتصادي

کرونا و تعدیل نیرو در دفاتر گردشگری فارس


رییس هیأت مدیره انجمن های مسافرتی استان فارس گفت: کرونا موجب شد بسیاری از دفاتر گردشگری استان تعدیل نیرو داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمود فخری به وضعیت گردشگری داخلی و آسیب های ناشی از کرونا اشاره کرد و گفت: کرونا گردشگری را ضربه فنی کرد و بسیاری از شرکت های قدرتمند در دنیا ورشکسته شدند.

وی با اشاره به مشکلاتی که بیماری کرونا برای دفاتر خدمات مسافرتی در دو سال اخیر ایجاد کرده، گفت: امسال دفاتر می توانند شرایط بهتری را تجربه کنند.

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس با بیان اینکه در دو سال گذشته و نزدیک ایام نوروز، تور های دفاتر خدمات مسافرتی در شرایط کرونا خدمات نداشته اند، اظهار کرد: از یک طرف جلوی فعالیت دفاتر گرفته می شد، اما از آن طرف همه مراکز و مکان ها باز بود و مسافرین به جا های مختلف سفر می کردند.

وی ادامه داد: چنین شرایطی بیشتر خطر آفرین بود و اگر دفاتر مسافران را پوشش می دادند، ضمن رعایت تمام مسائل بهداشتی، مردم و مسافرین نیز کمتر آسیب می دیدند.

این فعال عرصه گردشگری ادامه داد: با این رویکرد های اشتباه در دو سال گذشته، دفاتر به ورشکستگی رسیدند، اما امسال با توجه به واکسیناسیون عمومی، شرایطی ایجاد شده که دفاتر می توانند با وضعیت بهتری فعالیت خود را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و تعدیل نیرو در دفاتر گردشگری فارس

کرونا و تعدیل نیرو در دفاتر گردشگری فارس