مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-10اقتصادي

چه خبر از مالیات خودروهای گران قیمت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از مشمولیت مالکان انواع خودروهای سواری و وانت دوکابین که در ابتدای سال 1400 مالک خودروی مزبور شده اند، خبر داد.

وی گفت: بر اساس مقررات بند (ش) تبصره (6) قانون بودجه سال 1400 و آیین نامه اجرایی آن، مالکان انواع خودروهای سواری و وانت دوکابین که در ابتدای سال 1400 مالک خودروی مزبور بوده اند، شامل اشخاص حقوقی غیردولتی به ازای هر خودروی با ارزش روز بالاتر از 10 میلیارد ریال و اشخاص حقیقی، مجموع ارزش خودروهای خود و فرزندان کمتر از 18 سال تحت تکفل خود با ارزش روز بالاتر از 10 میلیارد ریال مشمول مالیات می شوند.

انوری تصریح کرد: مالکان خودرو برای اطلاع از شمول یا عدم شمول و میزان مالیات متعلق و پرداخت آن، باید به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.

tax.

gov.

ir مراجعه و پس از انجام ثبت نام و ورود به درگاه مذکور، میزان مالیات مربوط را مشاهده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان خاطرنشان کرد: مؤدیان مالیاتی در صورتی که قبلاً در نظام مالیاتی ثبت نام داشته باشند، نیازی به ثبت نام مجدد نبوده و با همان نام کاربری و گذرواژه می توانند وارد درگاه مذکور شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از مالیات خودروهای گران قیمت؟

چه خبر از مالیات خودروهای گران قیمت؟