مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-10سياسي

با جدیت دنبال ریشه کنی فقر مطلق در شهرستان ورامین هستیم


در شهرستان ورامین با جدیت و تمام توان به دنبال ریشه کنی فقر مطلق هستیم که ادارات و نهادهای مختلف در این راستا باید تمام تلاش خود را به کار ببرند.

- ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: در شهرستان ورامین با جدیت و تمام توان به دنبال ریشه کنی فقر مطلق هستیم که ادارات و نهادهای مختلف در این راستا باید تمام تلاش خود را به کار ببرند.

جلسه مبارزه با فقر شهرستان ورامین صبح پنجشنبه 19 اسفند ماه به با حضور مجید درویشی فرماندار ورامین و حجت الاسلام و المسلمین محمودی امام جمعه موقت ورامین، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ورامین، بخشدار مرکزی، شهردار ورامین، اعضای شورای شهر ورامین و جوادآباد و رؤسای ادارات مربوطه در فرمانداری ورامین برگزار شد.

در این جلسه مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین ضمن تاکید بر ریشه کنی فقر مطلق در شهرستان ورامین اظهار کرد: در شهرستان ورامین با جدیت و تمام توان به دنبال ریشه کنی فقر مطلق هستیم که ادارات و نهادهای مختلف در این راستا باید تمام تلاش خود را به کار ببرند.

نماینده عالی دولت در ورامین افزود: در شهرستان ورامین ظرفیت های قابل توجهی از قبیل مساجد و ائمه جماعات، گروه های جهادی، موکب ها، نیروهای مقاومت بسیج و خیرین محترم که باید شناسایی و از این ظرفیت ها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جدیت دنبال ریشه کنی فقر مطلق در شهرستان ورامین هستیم

با جدیت دنبال ریشه کنی فقر مطلق در شهرستان ورامین هستیم